vem där?

Jajjamänn, I'm back bitches. Mjukstart. Mycket studier och mycket mellanmålsmackor på dagis leder till lite fritid. Om också träning skall med i schemat var det bloggen som fick ta stryk. En rejäl högerkrok. Knockout! Efter både kemilaboration, biologiprov, sushilunch, fika på Fröken Olsson och fredagsmiddag ljuder Queen ur högtalarna. Klassiskt. Park Lane? Bio? Hemmakväll? Ett glas rött?
Sushilunch. Gott. Nyttigt. Annorlunda. Protein. Nyttiga fetter. Lagom med kolhydrater.
"Exklusiv äpplemuffins". Den var inte bara exklusiv, ekologisk var den också.

Handtag, famntag, klapp eller kyss?

Kommentarer
Postat av: Cassano

Sushi och loka... någon dag... någon dag ska jag gå i dina fotspår, Pique.



Tills dess dricker jag cola.

2011-02-25 @ 21:42:23
Postat av: Helen

Vart står det om hur grym jag är? va? va?

2011-02-25 @ 23:34:02
URL: http://heln.blogg.se/
Postat av: JULIA

ja babybabybaby nu har jag fått tillbaka min favori sysselsättning på slapptimmarna, YEHAAA

2011-02-26 @ 16:05:16
URL: http://amescherie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0